Loading...

FAQ

Hvordan booker jeg et bord?

Vi vil gjerne ønske deg velkommen til Under. For grupper på åtte personer eller færre kan du bestille bord direkte på vår bookingside. For grupper på ni personer eller flere, eller for private arrangementer, vennligst send oss en e-post på booking@under.no slik at vi kan hjelpe deg og din gruppe.

– betaling

Ved booking betaler du et depositum. Dette depositumet utgjør en del av prisen for vår faste meny. Resten av menyen og tillegg som drikke, betales på stedet ved slutten av middagen. Send oss gjerne en e-post til booking@under.no hvis du ønsker å forhåndsbetale alt før ankomst.

Hva gjør jeg hvis det oppstår spørsmål angående min eksisterende reservasjon?

Ta gjerne kontakt med oss når som helst angående din eksisterende reservasjon ved å sende oss en e-post på booking@under.no 

Hva er deres avbestillingsregler?

Du kan avbestille bordet ditt med refusjon av depositumet inntil to uker før reservasjonsdatoen (datoen for middagen). Hvis du avbestiller bordet ditt fra dette tidspunktet, vil depositumet bli tapt.

Reduksjon av antall gjester

Hvis det forekommer reduksjon i antall gjester før reservasjonsdatoen, kan vi ikke refundere for de reduserte gjestene, med mindre vi kan plassere deg ved et mindre bord. Dette alternativet avhenger av tilgjengelighet. Reduksjoner innen to uker før reservasjonsdatoen vil ikke bli refundert.

Endring av dato

Hvis du trenger å endre reservasjonsdatoen, kan dette gjøres uten kostnad inntil to uker før reservasjonsdatoen (datoen for middagen).

Kan du fortelle meg mer om mat- og drikkekartet på Under?

Vi serverer deg en fast meny som består av 10-12 retter og er sesongbasert. Vi roterer noen retter basert på sesongen og hva som er tilgjengelig for oss. Menyen feirer Norges fineste sjømat, men du vil også oppleve råvarer fra land - både kjøtt og grønnere mat.

For å skape den perfekte harmonien til måltidet har vår sommelier skapt to forskjellige vinmenyer for å fullføre matopplevelsen. Vi har også en alkoholfri drikkepakke tilgjengelig.

Vi kan også tilrettelegge for vegetarisk meny, men dessverre ikke en vegansk meny.

Kan dere imøtekomme allergier og kostrestriksjoner?

For å gi hver gjest en mest mulig personlig opplevelse, vennligst gi oss beskjed på forhånd om eventuelle helse- eller allergirelaterte kostbehov, og vi vil gjøre vårt ytterste for å imøtekomme deg. Send en e-post til booking@under.no 

Hvor lang tid bør vi planlegge for vår matopplevelse?

Det tar omtrent tre og en halv til fire timer å fullt ut fordype seg i vår faste meny.

Kan vi ta med barn?

Barn er velkomne til å spise med deg på Under – det er bare noen få ting å være klar over før du tar den endelige beslutningen om å ta dem med. Vi har ingen barnemeny, så de vil få servert den samme smaksmenyen som de voksne gjestene – noe som også betyr samme pris.

Etter vår mening er opplevelsen ikke optimal for barn under 10 år.

Vi tillater imidlertid ikke spedbarn på Under, på grunn av vår spesielle atmosfære og avstanden mellom bordene.

Er restauranten tilgjengelig for rullestolbrukere?

Vår undervannsrestaurant er tilgjengelig for rullestolbrukere. Vennligst gi oss beskjed på forhånd på booking@under.no angående dine spesifikke behov, slik at vi kan gjøre kvelden din så hyggelig som mul.

Har dere overnattingsmuligheter i gangavstand fra restauranten?

Ja! Lindesnes Havhotell ligger praktisk til 200 meter unna restauranten. Du kan finne detaljert informasjon og foreta reservasjoner på hotellets nettside.

Hva er deres bordsetningstider?

Bordsetningstidene for å spise hos oss er mellom kl. 18.00 og 20.00.

Har dere en spesifikk kleskode?

Nei, det er ingen kleskode på Under.

Tilbyr dere salg av gavekort til restauranten?

Vi tilbyr gavekort. Du kan kjøpe gavekortet ditt her. Våre gavekort er gyldige i to år og kan ikke refunderes.

Kan jeg gi bort eller selge reservasjonen min?

Ja. Reservasjonen er helt overførbar. Vær imidlertid oppmerksom på at salg av reservasjoner for mer enn pålydende verdi kan være ulovlig i ditt område. Enhver som kjøper en reservasjon fra en annen gjest, bør forsikre seg om at de har mottatt en formell overføring av reservasjonen via restaurantens offisielle nettsted. Enhver reservasjon kjøpt på det sekundære markedet er på kjøperens risiko. Vi kan ikke påta oss ansvar for forfalskninger eller feilrepresentasjoner.